Händelserik vecka

Pappa kom hem från sjukan o jag åkte in, men inte så allvarligt.
Slant me kniven på jobbet o skar mig i armen, gjorde massa ont o såg äckligt ut som faaaen! Så ut som en öppnad korv.
Min chef körde in mig o vi trodde de skulle sys, men de blev bara tejpat. Detta hände i onsdags, så de ser bättre ut nu :)
Efter de så har jag sett ut som att jag hade ngt handikapp, plus att jag har blivit kallad emo på jobb.
Sen har jag blivit kallad tjock :O
Igår satt vi hos Masken o mösdrack lite, o snutte va ju tvungen att köpa mat på vägen hem som vanligt:P men de va massa gott! Fick ett samtal från sthlm :( -Man ska inte må så dåligt i förhållande, gumman!
Idag blir de en tur till pappsen, o till B:s pappa o en sväng inom väla :D Shoes, shoes, shoes! Efter de ska jag ha massa skoj me Ängie 2night!
De blir en vinare på hemmaplan sen ett vin på café sen utgång! See ya out!
Kiss kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0