Min väska fattade eld :O

Vilken sjuk natt jag haft :P Jag gillar de.
De har bara varit så jävla kul, men höll på att sluta i tragedi, min kamera brann nästan upp. :S
Stod o redde ut en sak me en tjej som tydligen hatade mig, men nu hatar hon inte mig mer. Så stoppade jag ner handen i väskan o där var de lite överhettat precis som vår diskussion :D jag får panik o får tag i ngt som brinner, mina sockar :( uhuhu, älskade sockar! Sen står vi där o drar ut allt i väskan, om de inte var kameran själv som fattade eld så måste nån ha stoppat ner ngt, för jag har svagt minne av att vi drog ut en servett oxå, o den va inte min.
Jaja, min väska e helt förstörd inuti, o jag sparkar på den som anlade branden! :D
Kameran lever dock fortf, men den ser lite missbildad ut.
Kom hem halv 6 o B blev inte glad :P oops!
TACK ALLA FÖR IGÅR!

Kisskiss!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Du och ditt crazy liv, vad hade hänt med den där tjejen? Sjukt om folk lägger i brinnande saker i folks väskor, kan ju sluta riktigt illa. Men tur att de inte hände något denna gången. Ha de så bra, puss och kram!

2009-05-09 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0