Gomorron..

Fyfasen, va jag har ont i kroppen :P
Så klen man kan vara då, tränat i 3 veckor nu o har fortf ont efter träning, hahah!
De löser väl sig.. kanske jag o syrran kan dra o simma lite idag, är nere hos mamma o henne nu till imon :P
Helgen var trevlig, blev för full dock :/ jaja, man får ibland! De hände inget speciellt allefall! :) Träffade massa folk, Jessie, Stefan, Danne, Nihad.. m.fl.. de e alltid skoj! Men nästa utgång vill jag minnas mer, men så e de Stoffes födelsedagsfest, får se om man kan lyckas me en nyktrare dag då :D:D

Tänker hela tiden på Gran Canaria eller ngt annat varmt ställe som jag vill bara dra bort till!... MÅSTE SNART!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0