Wow

Wow e skit!

Fan asså de e så tråkigt bara, okej om man har mer kontroll över de.. men attt spela 17 timmar i streck. Hur mår ens huvud då?
Uhuhuhuuuuuhuuuu...
Så skällde jag lite på han;D
Eftersom han gick o la sig halv 8 imorse, så tycker jag att han förtjänar en Elin som kommer hoppandes till sängen o flyger på han o säger:- Nu är klockan halv 5! Så upp o hoppa..
Då kommer han märka hur tungt hans huvud e... Haaa!

Skitsamma, vill man vara nörd så får man ju va de, men idag så rymmer jag iväg. Så kan han vakna ensam! Haaa!
Jättesnällt av Lina att låna ut sin lgh till mig.. Jag o Lex ska få lugn o ro! :) så skönt..

Tack Ida, för igår! :) de va riktigt skoj.. Go, go, go Tapaz... Inte mycket folk alls på tivoli mer :S.. Nästa helg ska bli riktigt skojjig! ;D

See ya,

XoXo

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag tror de är skitbra att du och lex får vara ensamma nu i tre veckor utan en pappa som bara ger lex onyttigheter. NU KAN LEX ÄNTLIGEN BANTA..lilla vovven! Han saknar dig jättemycket iofs kommer du snart men ändå! haha yeah!

2008-10-19 @ 12:17:04
URL: http://sofiseeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0