Ihhh :S

Det har verkligen varit en toppen kväll!! Älskar mina systrar jättemycket.. tråkigt att vi inte kunde vara alla..
Jag, Sofi, Lina, Hanna o mamma :) drack vin o käkade räkor o mystemed spel o tända ljus :)
Vi gör sånt för sällan :(
Sen så har vi de tråkiga :
Att de skulle bli så här var inte planerat i mitt huvud... Nu skulle vi ju kunna ses på heltid, sova hos varann o lära känna varann mer.. De blir aldrig som man tänkt sig, verkligen :(
Allt e så pissigt just nu..
Killen man träffar är en kille som alltid tar sina vänner i första hand, vilket e bra. Men tjejen måste känna sig viktig o vara viktig i början av förhållandet framförallt. Men jag känner inte de :( inte när vi e ifrån varann åtminstone..
Sen allt spelande :S I dont get it.. så här ska de inte va ? Varför känner jag mig så olycklig just nu egentligen ?
Jag kommer ur ett förhållande som gjorde inte mig så nöjd på sistone, men vi träffades i alla fall :( o jag kände att jag behövde mer :S.. va håller jag på med ? :(

Hoppas ingen läser detta! Kommer ångra att jag publicerat de, kommentera EJ!

Äsch jag vet inte... Måtte jag bara hitta ett jobb snart o få ordning på mitt liv så att jag kan själv skaffa mig en sån här skön o lugn lägenhet <3
Ska till doktor med Lex imorgon... snälla de får inte vara ngt farligt.. Han e de bästa jag har i mina dar:) <3 Älska!

Ska somna nu! nattinatt! xoxo


Kommentarer
Postat av: fummel

men gumman då. Det låter inte helt bra... Säker på att han är värd att satsa på då?

sorry för att jag kommenterar ändå, men du postade ju inlägget! ;)

2008-10-24 @ 00:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0