Bakis !?!

Oh va kul att vi ska dricka:)
Kommer till förfesten, käkar pizzan.. tar fram den första ölen. Dricker långsamt. Klockan är halv 9 när alla har kommit, och då är jag den enda tjejen :D yippie ;) hahah..
Drar fram tärningen med Skänk o Få, Självklart slår jag bara Få, men de e inte så mycket klunkar:)... sen hittar vi treman tärningar ;) yjey, nu e vi igång på riktigt...
Självklart sitter jag fel, mellan Stoffe o Mini ;).., Stoffe slår 7 klunkar till mig, jag slår inget, o Mini slår 9 klunkar till mig, självklart slår ngn en 11 o jag missar att peka på näsan :D haha.. och så var jag uppe i 3 öl..Efter tredje ölen brukar jag känna av lite, men inte igår... Vi fortsätter, elin går todeloo..
Ölen blir fyra o fem, känner mig fortfarande ovanligt nykter, måste vara pizzan. Folk omkring är fulla o odrägliga (åtminstone vissa) :O
De bryter ut en diskussion om Mini´s "tragiska liv".. blir inte så populärt för en annan o diskussionen blir för allvarlig o högljudd... Resten lämnar rummet. Jag fattar ingenting *hehe* o skålar omkring me alla andra... Äntligen lugnar dem ner sig och musiken tar över rösterna igen :) Sen musiken va ju inte jättehög, men de knackade på dörren.. Hyresvärden kommer kvart över tolv.. HAHA what ? har han offrat sig att ta sig dit för att klaga på musik mitt i natten på en fredag för att han inte hade ngt annat bättre för sig :D Grannarna brukar ju sköta klagomål.. men men. som de kan bli.. i alla fall, vi måste ut nu ! Klockan blir halv ett, måste hinna med första taxin så att vi kommer in billigt ;) Lånar lite av Max :) haha, stackars Mask. Kommer in på Tivoli, dricker cider... Mums
Hittar Ida lätt, för de e inget folk ute alls.. Vad har hänt? har alla gått i ide ? :/
Ida e ute med Kussen Anders o hans vänner... vi dansar o stojjar :)
Dricker en cider till;D.. Känner av de lite mer nu.. haha ja sen hände inte så mycket mer.
Klockan blir kvart i 3 och jag o Mini beger oss, hämtar upp kebab.. mums
Sen tar taxi hem o äter maten. Strax efter Mini däckar ... Max ringer o han vill att jag ska bitch slappa Mini från han så att han hör de i luren.. Sorry Mini ;)
Sen somnar jag. ZzzzZzzzzZzZzzzZzzzzZzzzzZZzzzzZZzz
NEJ!! 18/10 klockan 09.15 Oh my god, de e MORGON. Varför måste de bli morgon ? uhuhuuu, huvudet dunkar, kroppen skriker efter vatten.. - Jag ska aldrig dricka igen!
Aja, man lär sig aldrig!.. hahha:D.. drack ju inte alls mycket, orättvist att jag måste må dåligt då, men e de nu jag ska tänka :- de kunde varit värre.. ?
För de kunde de.. hade inte pizzan varit så j*vla god, så hade jag varit mycket sämre idag :/ haha

Ja, som de kan bli;) see ya guys!

Xoxo


Kommentarer
Postat av: Sofi

Känns som om jag har en alkis till syster. =) haha

2008-10-19 @ 12:18:58
URL: http://sofiseeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0