Veckan som var

Fotfarande utan pengar, kan man se till så att han får sparken ?
Sitter här i mini´s vardagsrum.. han sover på soffan.. bubbe ligger o ålar sig i hallen o jag vaknade alldeles för tidigt idag :D så nu sitter jag här..
Idag ska jag hem till underbara *not* ekeby.
Lina o C skulle ju ha lägenheten sön till fre, pga ommålning av hans lgh :( så då fick jag hitta annat boende så länge.. så först blev de at mini´s place... sen nu hem :( dumma allergi!
Men men de löser sig.
Usch pi, åt nyss ett dubbelnougat, mår illa nu :( heh

Eftersom jag inte bloggat ngt i veckan som var får jag väl uppdatera lite om den:
Tog de mest lugnt :) Var på Waynes i onsdags o fikade me Rachel.. mums! Torsdags åkte jag hem till Melanie, där käkade vi grekisk sallad plus en massa pepparkakor.. o Lex va inte undernärd när vi gick därifrån precis :D hhaha Melanie då!
Träffade Nilla direkt därefter.. snackade lite skit, sen fick hon lite skit för de :S
Mini ringde mig o frågade om jag ville festa? : Torsdagsöl! - Oh yes, Baby.. när brukar jag säga nej ? hahah
Så fest blev de, Lex va me:D Massa folk blev vi, de va skoj :) men lite tradig natt dock, Mini somnade, Krika låg o spydde ner vardagsrummet o trillade in i allt  på väg till toan :S KATASTROF!! :( men de va då de, löste sig på morgonen :)
Sen har vi fredagen då jag bara va hemma hos mini o myste.. mycket mini denna veckan.. haha
Lördagen dock så va de ingen Mini.. då va de bara jag o mina girls ;D.. Ida o Angie chrashade i min (linas) lägenhet vi 7 tiden.. 3 kassar med MASSA öl :D hahah började med Newcastle o sen fortsatte vi.. Upptäckte dock att de flesta va inte så goda, men vi kom fram till att Sarek & Budweiser va de bästa.
Och prova inte Maredsous om ni inte redan gjort de..
Fotade,sjöng, spelade fyllelekar o snackade skit :) Precis som våra ölkvällar brukar vara.. Men dock utan Hien som svek :(
Utgång blev de.. massa trams, angie bölade o ida va full o såg olycklig ut o gick hem tidigt.. katastrof.. haha men kom hem 2.. ensam i min lgh:(
SÖNDAG!! NEJ!! inte igen... fasen mådde sämst :( buhuhuhuuu.. kände mig som en trasig, halvdöd anka. HAha
Åkte hem till mini, åt PiZzZzZaa :) mums.. kollade filmerna: Landshark o The nine.. skumma, men ok!
Igår så fikade jag me Angie o Ida, snackade om helgen.. Haaha!

Aao..
See ya

XoxXo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0